Jura Krakowsko-Częstochowska kandydatem do tytułu Polskiej Marki Turystycznej

fot. UM Częstochowy
Jura Krakowsko-Częstochowska zgłoszona przez Związek Gmin Jurajskich została kandydatem do tytułu Polskiej Marki Turystycznej w projekcie Ministerstwa Sportu i Turystyki oraz Polskiej Organizacji Turystycznej. Jura znalazła się wśród 11 laureatów. W naborze w ramach I edycji projektu oceniano 117 wniosków z całej Polski.
REKLAMA

Wręczenie tytułów w I edycji projektu „Polskie Marki Turystyczne" odbyło się 16 września 2019 roku w Reducie Banku Polskiego w Warszawie. Zarządcy najwyżej ocenionych marek turystycznych, którzy zgłosili się do udziału w projekcie, otrzymali tytuł: „Polska Marka Turystyczna" (wnioskodawcy spełniający wytyczne w zakresie dobrych praktyk zarządzania i promocji marką turystyczną) oraz „Polska Marka Turystyczna – kandydat" (pretendenci do tytułu „Polskiej Marki Turystycznej"). Ogłoszenie wyników poprzedziły spotkania kapituły projektu oraz wizyty studyjne w różnych regionach Polski.

Wszyscy zakwalifikowani, w szczególności kandydaci do tytułu „Polska Marka Turystyczna", w ramach projektu otrzymają dostęp do zapewnionego przez Ministerstwo Sportu i Turystyki wsparcia w postaci udziału w szkoleniach, doradztwa eksperckiego, organizacji audytów, wizyt studyjnych czy uczestnictwa w badaniach wizerunku danych destynacji turystycznych.

Projekt „Polskie Marki Turystyczne" został opracowany przez MSiT we współpracy z Polską Organizacją Turystyczną i zakłada tworzenie pakietów produktów turystycznych, tworzących jedną, spójną całość promowaną jako marka turystyczna. Został on wpisany do Strategii na Rzecz Odpowiedzialnego Rozwoju. Projekt ma wspierać tworzenie tzw. regionów turystycznych, których marka, wysoka jakość świadczonych usług oraz spójny marketing będą zachęcać do podróży i dłuższych pobytów. W takich regionach turysta powinien móc sprawnie zorganizować swoją podróż korzystając z atrakcji i usług zgrupowanych w ramach obszaru wizerunkowego danej marki.

Tytuł „Polskiej Marki Turystycznej" uzyskały Beskidy, Kraina Lessowych Wąwozów, Lublin, Śląsk Cieszyński i Toruń, natomiast tytuł „Polska Marka Turystyczna – kandydat" - Jura Krakowsko-Częstochowska, Mazury Zachodnie, Puszcza Białowieska, Szlak wokół Tatr, Zamość i Ziemia Świętego Krzyża.

Wnioskodawcą marki Jura Krakowsko-Częstochowska był Związek Gmin Jurajskich, dobrowolne stowarzyszenie zrzeszające od 1991 r. miasta i gminy z terenu obecnych województw śląskiego i małopolskiego. Do ZGJ, którego jednym z głównych statutowych celów jest promocja turystyczna polskiej Jury, należy obecnie 35 gmin, w tym Częstochowa i Kraków.

W uroczystości wręczenia tytułów uczestniczyli m.in. minister sportu i turystyki Witold Bańka oraz prezes Polskiej Organizacji Turystycznej Robert Andrzejczyk.

Więcej informacji o projekcie na stronie internetowej: https://www.polskiemarkiturystyczne.gov.pl/

Źródło: UM Częstochowy
PRZECZYTAJ JESZCZE
REKLAMA

Kalendarz Wydarzeń / Koncertów / Imprez w Częstochowie

kiedy
2019-10-20 17:00
miejsce
Filharmonia Częstochowska,...
wstęp biletowany
kiedy
2019-10-20 19:00
miejsce
Teatr im. Adama Mickiewicza,...
wstęp biletowany
kiedy
2019-10-20 19:00
miejsce
PUB Sportowy Stacherczak,...
wstęp biletowany
kiedy
2019-10-25 19:00
miejsce
Akademickie Centrum Kultury - Klub...
wstęp biletowany




Szanowny Czytelniku!

Przypominamy podstawowe informacje z zakresu przetwarzania danych dostarczanych przez Ciebie podczas korzystania z naszych serwisów.
Zamykając ten komunikat (kliknięcie w przycisk "Przejdź Dalej" lub "X"), zgadzasz się na wskazane poniżej działania.


Stosowanie plików cookies i innych technologii

Wraz z naszymi partnerami stosujemy pliki cookies (ciasteczka) i inne pokrewne technologie, które mają na celu:
- Zapewnienie bezpieczeństwa podczas korzystania z naszych stron
- Ulepszenie świadczonych przez nas usług poprzez wykorzystanie danych w celach analitycznych i statystycznych
- Poznanie Twoich preferencji na podstawie sposobu korzystania z naszych serwisów
- Wyświetlanie spersonalizowanych reklam, które odpowiadają Twoim zainteresowaniom

Zakres wykorzystywania plików cookies możesz określić w ustawieniach Twojej przeglądarki. Bez wprowadzenia zmian ustawień, informacje w plikach cookies mogą być zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.


Administratorzy danych

Administratorem tych danych jesteśmy my, czyli Twoje-Miasto Sp. z o.o., ul. Legionów 57A 86-300 Grudziądz jak również nasi Zaufani Partnerzy z którymi współpracujemy. Najczęściej ta współpraca ma na celu dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach do Twoich potrzeb i zainteresowań oraz wykonywanie różnych badań mających na celu polepszanie usług internetowych i dostosowywanie ich do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w Polityce Prywatności.


Jak wykorzystujemy Twoje dane

W ramach świadczonych przez nas usług staramy się wyświetlać reklamy odpowiadające Twoim zainteresowaniom, które dotyczą naszych produktów oraz produktów klientów korzystających z naszych usług reklamowych (marketing bezpośredni). W tym celu wykorzystujemy informacje zapisywane w plikach cookies, które otrzymujemy podczas korzystania z naszych stron. Nasze działania podejmowane są zgodnie z obowiązującym prawem w ramach tzw. uzasadnionego interesu administratora danych, ponieważ chcemy, by wszystkie nasze usługi, w tym wyświetlane reklamy, były najlepiej dopasowane do potrzeb użytkownika.


Wykorzystywanie Twoich danych przez naszych partnerów

Podobne działania w celach marketingowych podejmują nasi Zaufani Partnerzy, którym udostępniamy powierzchnię reklamową na naszych stronach. Wśród Zaufanych Partnerów znajdują się dostawcy technologii reklamowej, sieci reklamowe, domy mediowe, agencje interaktywne oraz reklamodawcy.
Nasi partnerzy gromadzą i wykorzystują informacje określające Twój sposób korzystania z naszych serwisów. Dzięki temu wyświetlają reklamy najbardziej dopasowane do uzyskanych informacji oraz udostępniają je innym podmiotom wyświetlającym lub zlecającym reklamę w Internecie.
W związku z reformą prawa ochrony danych osobowych nasi partnerzy potrzebują Twojej zgody na działania, których dokonują na naszych stronach. W przypadku jej udzielenia nasi partnerzy będą mogli, w ramach uzasadnionego interesu, wykorzystać Twoje informacje także dla celów analitycznych służących ocenie skuteczności podejmowanych działań marketingowych.
Pamiętaj, że ewentualna zgoda jest Twoją dobrowolną decyzją, natomiast brak jej udzielenia może wpłynąć na Twój komfort korzystania z naszych serwisów. Reklamy nieodpowiadające zainteresowaniom użytkownika są nie tylko nieatrakcyjne, ale i drażniące dla odbiorcy.

Zgodę możesz udzielić poprzez zamknięcie tego komunikatu (kliknięcie w przycisk "Przejdź do serwisu" lub "X"). Udzieloną zgodę możesz w każdej chwili wycofać, co jednak nie będzie równoznaczne z tym, że korzystanie z tych informacji do czasu wycofania zgody było niezgodne z prawem.


Jakie masz prawa?

Masz pełne prawo do zgłoszenia podmiotowi wykorzystującemu Twoje dane osobowe żądania dostępu do tych informacji, ich poprawiania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Pamiętaj jednak, że nie w każdym przypadku możliwe jest zrealizowanie Twoich praw w odniesieniu do informacji zapisanych w plikach cookies.

Więcej szczegółów znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.