27 wrzesień 2019

Zróbmy sobie przerwę na wspólne czytanie – aż 50 000 bezpłatnych książek do zdobycia!

fot. nadesłane
Ruszyła kolejna edycja kampanii „Przerwa na wspólne czytanie”, której celem jest wspieranie idei wspólnego czytania książek przez rodziców i dzieci. Zgłaszajmy i głosujmy na lokalne biblioteki z Województwa Śląskiego, które mają szansę wygrać wyjątkowe książki oraz pufy. Zwycięskie biblioteki otrzymają łącznie 10 000 lektur. Dodatkowo w ramach kampanii bezpłatnie rozdanych zostanie aż 40 000 książek.
REKLAMA
Z początkiem września rozpoczęła się nowa odsłona kampanii „Przerwa na wspólne czytanie”, której inicjatorem jest marka Kinder Mleczna Kanapka. Do 4 listopada br. na www.kinder.pl każdy może zgłaszać do udziału w akcji lokalne biblioteki oraz głosować na konkretne placówki. Biblioteki, które zyskają największą liczbę głosów otrzymają łącznie 10 000 książek oraz pufy, dzięki którym będą mogły urządzić wygodny kącik do czytania. Każdy konsument może oddać jeden głos dziennie.

W sumie nagrodzonych zostanie 300 bibliotek, z czego 50 z nich otrzyma 5000 zł na zakup książek, a następne 250 dostanie książki o wartości 300 zł, z tych tytułów które zdobędą najwięcej głosów w niezależnym rankingu na stronie www. Wszystkie zwycięskie biblioteki otrzymają po 2 pufy.

Do udziału w kampanii, Kinder Mleczna Kanapka zaprosiła uznanych ekspertów mających bogate doświadczenie w pracy z dziećmi. Każdy z nich uczestniczył w procesie wyboru książek dostępnych w ramach akcji „Przerwa na wspólne czytanie”. Są wśród nich: Marta Żysko-Pałuba (psycholog i psychoterapeuta), Zofia Karaszewska i Sylwia Stano (autorki bloga „Książniczki mają zdanie”) oraz Michał Rusinek (literaturoznawca i pisarz).

„Wspólne czytanie przez dzieci i rodziców to najpiękniejszy sposób na spędzanie czasu. Można czytać na głosy, zamieniać się rolami, rozmawiać o przygodach bohaterów poszczególnych książek i puszczając wodze fantazji rozmyślać o ich perypetiach. Czytanie książek rozwija w dzieciach nie tylko zdolności kreatywne i pobudza wyobraźnię, ale też niepowtarzalnie buduje relację pomiędzy nimi a rodzicami” – komentuje Marta Żysko-Pałuba, ekspertka kampanii „Przerwa na wspólne czytanie”.

Dodatkowo w ramach projektu rozdanych zostanie bezpłatnie aż 40 000 książek, które rodzice będą mogli czytać razem ze swoimi pociechami. Wśród nich znajdą się takie pozycje, jak: „Jaśki”, „Pralinka” czy dobrze znane przygody „Mikołajka”. Do każdej z nich dołączona będzie praktyczna zakładka do zaznaczania miejsca, w którym ostatnio zakończyliśmy czytanie. Książki będą rozdawane przez hostessy w sklepach – udział w akcji nie wiąże się z koniecznością zakupu produktu marki Kinder.

Dzieci i rodzice często mają swoje ulubione lektury, dlatego w nowej edycji kampanii „Przerwa na wspólne czytanie” na stronie www.kinder.pl powstaje niezależny ranking najpopularniejszych książek, na które również można oddawać głos. Każdy oddany głos to możliwość pobrania jednego opowiadania do wspólnego czytania.
PRZECZYTAJ JESZCZE
REKLAMA

Kalendarz Wydarzeń / Koncertów / Imprez w Częstochowie

kiedy
2019-10-20 17:00
miejsce
Filharmonia Częstochowska,...
wstęp biletowany
kiedy
2019-10-20 19:00
miejsce
Teatr im. Adama Mickiewicza,...
wstęp biletowany
kiedy
2019-10-20 19:00
miejsce
PUB Sportowy Stacherczak,...
wstęp biletowany
kiedy
2019-10-25 19:00
miejsce
Akademickie Centrum Kultury - Klub...
wstęp biletowany




Szanowny Czytelniku!

Przypominamy podstawowe informacje z zakresu przetwarzania danych dostarczanych przez Ciebie podczas korzystania z naszych serwisów.
Zamykając ten komunikat (kliknięcie w przycisk "Przejdź Dalej" lub "X"), zgadzasz się na wskazane poniżej działania.


Stosowanie plików cookies i innych technologii

Wraz z naszymi partnerami stosujemy pliki cookies (ciasteczka) i inne pokrewne technologie, które mają na celu:
- Zapewnienie bezpieczeństwa podczas korzystania z naszych stron
- Ulepszenie świadczonych przez nas usług poprzez wykorzystanie danych w celach analitycznych i statystycznych
- Poznanie Twoich preferencji na podstawie sposobu korzystania z naszych serwisów
- Wyświetlanie spersonalizowanych reklam, które odpowiadają Twoim zainteresowaniom

Zakres wykorzystywania plików cookies możesz określić w ustawieniach Twojej przeglądarki. Bez wprowadzenia zmian ustawień, informacje w plikach cookies mogą być zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.


Administratorzy danych

Administratorem tych danych jesteśmy my, czyli Twoje-Miasto Sp. z o.o., ul. Legionów 57A 86-300 Grudziądz jak również nasi Zaufani Partnerzy z którymi współpracujemy. Najczęściej ta współpraca ma na celu dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach do Twoich potrzeb i zainteresowań oraz wykonywanie różnych badań mających na celu polepszanie usług internetowych i dostosowywanie ich do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w Polityce Prywatności.


Jak wykorzystujemy Twoje dane

W ramach świadczonych przez nas usług staramy się wyświetlać reklamy odpowiadające Twoim zainteresowaniom, które dotyczą naszych produktów oraz produktów klientów korzystających z naszych usług reklamowych (marketing bezpośredni). W tym celu wykorzystujemy informacje zapisywane w plikach cookies, które otrzymujemy podczas korzystania z naszych stron. Nasze działania podejmowane są zgodnie z obowiązującym prawem w ramach tzw. uzasadnionego interesu administratora danych, ponieważ chcemy, by wszystkie nasze usługi, w tym wyświetlane reklamy, były najlepiej dopasowane do potrzeb użytkownika.


Wykorzystywanie Twoich danych przez naszych partnerów

Podobne działania w celach marketingowych podejmują nasi Zaufani Partnerzy, którym udostępniamy powierzchnię reklamową na naszych stronach. Wśród Zaufanych Partnerów znajdują się dostawcy technologii reklamowej, sieci reklamowe, domy mediowe, agencje interaktywne oraz reklamodawcy.
Nasi partnerzy gromadzą i wykorzystują informacje określające Twój sposób korzystania z naszych serwisów. Dzięki temu wyświetlają reklamy najbardziej dopasowane do uzyskanych informacji oraz udostępniają je innym podmiotom wyświetlającym lub zlecającym reklamę w Internecie.
W związku z reformą prawa ochrony danych osobowych nasi partnerzy potrzebują Twojej zgody na działania, których dokonują na naszych stronach. W przypadku jej udzielenia nasi partnerzy będą mogli, w ramach uzasadnionego interesu, wykorzystać Twoje informacje także dla celów analitycznych służących ocenie skuteczności podejmowanych działań marketingowych.
Pamiętaj, że ewentualna zgoda jest Twoją dobrowolną decyzją, natomiast brak jej udzielenia może wpłynąć na Twój komfort korzystania z naszych serwisów. Reklamy nieodpowiadające zainteresowaniom użytkownika są nie tylko nieatrakcyjne, ale i drażniące dla odbiorcy.

Zgodę możesz udzielić poprzez zamknięcie tego komunikatu (kliknięcie w przycisk "Przejdź do serwisu" lub "X"). Udzieloną zgodę możesz w każdej chwili wycofać, co jednak nie będzie równoznaczne z tym, że korzystanie z tych informacji do czasu wycofania zgody było niezgodne z prawem.


Jakie masz prawa?

Masz pełne prawo do zgłoszenia podmiotowi wykorzystującemu Twoje dane osobowe żądania dostępu do tych informacji, ich poprawiania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Pamiętaj jednak, że nie w każdym przypadku możliwe jest zrealizowanie Twoich praw w odniesieniu do informacji zapisanych w plikach cookies.

Więcej szczegółów znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.